Over gmak


Je huis verkoop je zelf met gmak. Het idee om dit concept op de markt te zetten is ontstaan door te luisteren naar de behoefte van de klant. Men wil steeds vaker en steeds meer zelf doen. Dit is begonnen met bezichtigingen, waardoor de internetmakelaar een succes werd. Het moet ook mogelijk zijn om álles zelf te doen. Er is behoefte aan gmak. Bij gmak gaat het niet alleen om het verkopen of kopen van je woning, maar om alles wat erbij komt kijken. Het regelen van je hypotheek, energieleverancier, verbouwen en het klussen. Onze partners bieden jou exclusieve kortingen wanneer jij daar om vraagt.

Tijdens het oprichten van gmak is de kennis van twee werelden gebundeld. Enerzijds de kennis over de woningmarkt en marketing, anderzijds de technologie en marketing. Rotero groep en TRES hebben het beste van beide werelden gecombineerd en hieruit is gmak ontstaan.

 


Initiatiefnemers

 

Rotero groep

Sinds eind jaren ’80 is Rotero groep actief op de woningmarkt, voornamelijk als bedenker van concepten voor de woningmarkt. Uitgangspunt bij deze concepten is altijd geweest om met vernieuwende diensten meerwaarde te bieden voor de consument.

We houden de trends nauwlettend in de gaten zodat we tijdig in kunnen spelen op veranderingen en gebruik kunnen maken van de modernste technieken. 

 

TRES

TRES is één van de grootste digitale bureaus van Noord-Nederland. Wij combineren marketing en technologie om de beste digitale oplossingen te realiseren. Altijd vanuit een strategisch oogpunt; om organisaties beter te maken. Dat doen wij voor verschillende opdrachtgevers uit Nederland zoals CJIB, Ajax, AB Vakwerk, FC Groningen, RINSMA MODEPLEIN, KPN en nog veel meer.