Klaar om te verkopen?
Lanceer de Woningbooster.

Funda nodig voor bereik? Nee hoor! Nadat jij je woning publiceert en je woning onder de aandacht brengt bij familie en kan de Woningbooster gelanceerd worden! Onze marketingspecialisten gaan direct aan de slag voor je. En we stoppen niet eerder met boosten totdat jij meer dan 1.000 potentiële kopers op je eigen website hebt.

Met de Woningbooster krijg jij veel potentiële kopers op je website

Onze algoritmes en specialisten hebben maar één doel: Zoveel mogelijk potentiële woningkopers naar jouw persoonlijke woningsite sturen. Je kunt rekenen op:

+100.000

Maandelijkse bezoekers op gmak.nl (en groeiende)

+10.000

Weergaven bij potentiële kopers op social media

+7.000

Unieke potentiële kopers bereikt via social media

+1.000

Personen op jouw woningsite

Van potentiële kopers naar geïnteresseerden

Advertenties via o.a. Facebook & Instagram

Via advertenties bereiken we direct 10.000+ potentiële kopers van jouw woning via social media & andere kanalen.

Meer dan 100.000 bezoekers per maand op gmak.nl

Direct na publicatie kom je prominent op de homepage en in het woningaanbod van gmak. Daarnaast delen we je huis via onze social media kanalen waar we gemiddeld meer dan 7.000 potentiële kopers bereiken per bericht.

Geïnteresseerden opnieuw je huis laten zien

Door onze kennis en algoritmes laten we jouw huis opnieuw zien aan potentiële kopers die meer dan gemiddelde interesse hebben getoond. Alles om ze een bezichtiging te laten inplannen. Of nog mooier? Een bod doen.

1.000 potentiële kopers op jouw site

We stoppen niet eerder met onze inspanningen en campagnes totdat jij meer dan 1.000 potentiële kopers op je woningsite hebt ontvangen.

Van geïnteresseerden naar bezichtigers

Continu onder de aandacht met de Woningbooster. Dat maakt het verschil.

Uit onderzoek blijkt dat mensen toch vaker een huis bekijken, voordat ze tot actie overgaan. Met de woningbooster zorgen we dat geïnteresseerden een bezichtiging inplannen door onder andere:

  • Potentiële kopers die je woningsite hebben bezocht krijgen opnieuw de advertentie van jouw woning te zien via social media
  • Op het juiste moment zichtbaar zijn (denk aan tijdstip en dag van de week)
  • De woningsites worden continu verbeterd op basis van data. Zo heb jij een woningsite die potentiële kopers overtuigt om een bezichtiging in te plannen.